Fără titlu

E mare imaginea asta !

sâmbătă, 30 martie 2013

2013

Suntem în 30 martie, mîine e cu păcăleala. Am recuperat blogul din refacere parolă, dar asta datorită nepotului ,nu din ştiinţa mea.
 Nu ştiu cum vor urma ostilităţile mele cu blogăria asta , dar mă împing de la spate nepoţii şi alţii să mă apuc de povestit în scris, că nu se ştie cînd voi ajunge pe năsălie iar nepoţii direcţi de la fătuca personală ,nu se ştie dacă vor ajunge la vîrsta îndeajuns de matură de înţelegere a istoriei neamului lor, bunicul ;respectiv a părinţilor şi a bunicilor mei.
Deja sunt lehămătuit de a scrie în faţa unei coli albe .
O să fiu iertat dacă nu voi răspunde la eventuale comentarii, întrucît încă nu ştiu cum voi face asta.
Ca imagini înserate , voi folosii şi salvări din google earth .
E logic că numele celorlaţi implicaţi în descrieri ,( rude,prieteni,şefi, colegi,.. )   povestiri , întrucît am (încă) bun simţ , vor fi numai iniţiale sau apropiate, sau chiar locaţii .
Iaca pot insera şi imagini, dar va trebui să-mi fac director de descărcare ca să le pot aduce de pe unde sunt arhivate. Sunt toate ale mele, dar sunt conştient că dacă le-am pus pe blog , sunt acum laliber de afi copiate de ori ce vizitator, fără ca respectivu să specifice SURSA !
Contul de pe facebook rămîne închis-privat ,numai unii au acces la el , întrucît voi ceilalţi ai mei cu cititul sunteţi cu nume şi prenume pe internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu